Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2007 15:39 - Спомени
Автор: tini Категория: Забавление   
Прочетен: 514 Коментари: 0 Гласове:
0



•.•°•.спомени°•.•°•. Един човек ми липсва и всичко е безразлично. Един човек, а всъщност всичко.... Ако някога ме намразиш за това, че те обичам, отвърни ми със същото за да си отмъстиш! Казаната дума не е най-голямата болка, най-голямата болка е когато вече не чувстваш болка... Казаха ми, че един ден е 24 часа, че един час е 60 минути, но никой не ми каза, че една минута без теб е цяла вечност... Обичам живота коварен макар да е труден, суров защото в него се ражда едничката дума любов. Когато някой си отива ти нямаш сили да го спреш. Когато виждаш, че една любов умира ти искаш с нея да умреш. Ако някога ме намразиш убий ме, вземи ножа и режи, но когато стигнеш до сърцето спри - защото вътре си и ти! Когато мисля за теб очите ми блестят. Когато те видя сърцето ми тупти. Когато те целуна любовта пръска искри! И тази нощ пак теб сънувах трупат ти носех на ръце, убих те за да те спечеля макар със изтинало сърце! Без мъка очите не плачат, без облак дъжд не вали. Само искрено които обичат могат да ронят сълзи... Приятелството може да завърши с любов, но любовта с приятелство - рядко. Коя си ти? - Любовта. Какво правиш? - Обичам. Всеки ли? Не - Само теб! Хубава си дявол да те вземе и нека този дявол бъда аз. И срещу дявол ще изляза на сражение ако той застане между нас. Какво да ти кажа, какво да ти дам, едно сърце имам, което мисли и говори: " Обичам те... друго нищо незнам! "   function pageLoadedActions () { var pageLoadedTrackingPixel = new Image(); pageLoadedTrackingPixel.src = "http://pic7.piczo.com/go/trackpageloaded?mode=vmp&images=29&rendered=1198849084893"; }


Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tini
Категория: Забавление
Прочетен: 149590
Постинги: 54
Коментари: 47
Гласове: 403
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930